Tack för underbar födelsedag!

Dagen började med att jag blev grattad på sängen av familjen. Vaknade av deras kraxiga morgonsång ;) Frukost på sängen med mina All Bran och te. Lovely.
Fick då converse, headset och ett supersött halsband :)
--
Jag gjorde mig i ordning till skolan vilket ju innebar att släppa ut flätorna och locka till håret plus klä mig.
Sedan åkte jag med Tobbe till skolan.
Så fort man klev in fick man "Grattis!", :)
Hade idrott första lektionen och inledde min dag med konditionstest som gick överraskande bra! En tid på 11.48 på 2400 meter tror jag :)
Sedan hade vi vanliga lektioner och folk grattade mig hela dagen :)
På fysiken fick jag ofrivillig sång av klassen, haha, men fint var det iaf.
--
Åkte hem till Bea och hon bakade en supergod kladdkaka till mig som vi åt till Top Model. Sedan gick jag hem och började förbereda inför gästerna.
Släktingarna kom vid halv sju så blev det massa mat och skratt och presenter.
Nu har de precis åkt så ska gå och lägga mig, min födelsedag är slut.
Nästa år vid denna tidpunkt är jag 17 ;) Men ska leva som 16 åring först :)
Skjortan/Blusen fick jag av Bea :)
Converse - Gula (beslutsångest)
Plattång
Klocka
Headset (ska bytas)
Halsband
Solglasögon
Värdekort på Espresso House
Pengar
Detta möttes man av när man kom hem :)
Nu ser det ut såhär, bara gratulationer från facebook faktiskt ;)
--
Tusen tack för alla gratulationer jag fått idag! Är så grymt nöjd ska ni veta, haft en underbar födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Okey det är roligat att höra att din dag blev underbar :) vi hörs :) puss

2010-05-13 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0