Ouff, utmattad!

Kom hem idag från Helsingborg vid 2. Då satte jag med en gång mig framför datorn och skrev på Islamarbetet! Nu är jag klar, cirka 3 timmar senare ;) 
Helgen har varit awesome!
Fredagen spenderades alltså i grötvik med massa random folk! Var kul och var på världens bästa humör. Drog hem vid 11 och fick skjuts av Linus :) Somnade direkt , haha .
På lördagen blev det att gå upp fem och packa klart det sista, vid halv 6 hämtade vi upp Clara och drog till Sannarp. Träffade pigga tjejer och åkte sedan vidare till Helsingborg. Där blev det genrep av friståendet på parkeringen och sedan in och förträna i hallen! 
Tävlingen startade omgående och gick väl sådär. Hoppet gick super, friståendet skit och mattan hyfsat. Jag är nöjd och skittaggad på att träna vidare nu ;)
Efter tävlingen tog vi oss till klassrummet där vi bodde för att ta en sovstund och sen ner till Konsum för att köpa godis och dricka och sedan åt vi innan vi drog till kvällsmaten i ösregn. Pratade med Louise, hon mådde prima ;)
Haha , sedan till klassrummet igen och leka galna lekar innan vi trötta hoppade ner i luftmadrasserna.
Söndagen börjades med frukost och sedan kollade vi bara på tävlingens final. Dit kom inte vi men var riktigt kul att se de andra tävla i alla fall! :)
Nu ska jag skriva träningsdagboken och sedan äta lite innan jag går och lägger mig.
Kanske kolla garderoben efter vårkläder, skitfint väder ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0