Morsdag

Skitdålig uppdadate, men ni vet ju hur söndagar är..
Gick upp vid åtta och började äta frukost och ta på mig träningskläder. Mamma sov och även bror så kunde inte fira henne. Åkte på träning och tränade från halv 10 till 12.  Gick jättebra för hela laget tycker jag :)
Hem och duscha och sedan plugga ganska så mycket på USA. Har inte mycket kvar nu alltså ...
Sedan äta en fralla som lunch och strosa runt lite framför tv och data.
Sedan gick mamma till mormor så vi andra satte igång med maten. Lagade en sjukt god middag med chokladfondue till efterrätt. Sedan blev det lite paketöppning och sedan somnade jag i soffan.
--
Gårdagen då, blev inte så värst lyckad kanske. Började med god mat och eurovision hos Lisa, btw rätt låt vann!! Ut till Tylösand vid halv 11 och där träffade man massvis med olika folk. Gick ner till klassen som satt vid en liten eld och tjurade ;) Tur att jag kom och livade upp stämningen, blev faktiskt riktigt mysigt till slut.
9c är en underbar klass, synd att vi inte kan planera nått :) haha , men i helgen, då jävlar.
--
Nu ska jag sätta in massa bilder på ett usbminne till Lisa och Vickan så vi får lite fräscha bilder på skolavslutningen :)
Nu ska jag bara sova jävligt gott i nybytta lakan som jag fixat idag, har städat också :)
.
på den tiden man var lite fotografisk ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0