Jeansjackan!

Skolan idag var väl som den brukar.
Provet gick nog hyfsat men det var svårt och jag har helt tappat motivationen känns det som! Måste börja plugga igen.
Hemkunskapen gjorde jag och amanda väldigt rolig. Lasange och smulpaj ! Blev kanske inte så jättegott, haha ;) Vaniljsåsen, disaster! 
Tjejgruppen som var rolig som vanligt :) 
Hade fått frågor från killarna i killgruppen, "Vad anser ni om pung?" "Vad tycker ni om analsex?"..
Haha , kul och svara på ;)
Aja ska kolla klart på top model nu och sen ska jag kolla lite på min önskelista. 
Nästa onsdag fyller jag år :)
Min plattång havererade imorse så det blir att sätta upp det med en gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0