I don't believe in happy endings, I don't believe in fairytales!

Fullspäckade dagar må jag säga.
Gårdagens rockshow vill jag faktiskt inte ens kommentera.. ^^
Efter skolan åkte jag hem och sov. Lollo hade inga nycklar till sitt skåp så hon kom inte åt oth boxen. Men jag ska få den idag istället.
På kvällen träffade jag Bea.
--
Idag har jag varit i stan hela dagen. Tjänade cirkus 200 kronor på frallorna som ja kände behövdes spenderas. Blev faktiskt avslutningskläder till både middagen och själva avslutningen. Vill nog hålla på de lite så ni får se det när den dagen kommer :) Nu är det bara skorna som saknas. Har även lånat hem glasögon som ja kanske ska köpa, bild kommer ikv :)
Nu har jag precis kommit hem och gud va fint väder det är. Riktigt härligt solsken. Dock ska jag sitta och plugga. Men det behövs verkligen och jag känner att jag måste faktiskt ta spurten nu. Dem sista arbetena i svenska och SO ska vara inne nästa vecka så jag har en del jobb att göra.
Ikväll blir det pizza med lite vänner och sedan sommarkrysset, tradition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0