Cookies

Dagens inlägg kommer nu.
Det känns som om att jag haft fullt upp hela dagen men egentligen har jag inte gjort något alls.
Började i skolan med HK och bakade småkakor med Hampus. Han tyckte jag dikterade men jag tycker jag samarbetade ;)
Kakorna blev i alla fall mycket goda och sedan gick dagen vidare med andra ämnen.
Vid 3 slutade vi och jag gick hem och bänkade mig framför tvn med OTH! Fällde tårar. Älskar den serien.
Sedan med pappsen och handla inför imorgon och sedan hem och kolla Halv åtta hos mig som är ett sjukt roligt program.
Jag och pappa bakade cheesecake som också är tills imorgon. Den frös vi in och nu har jag precis tagit en dusch och förberett för imorgon.
Men vad är det då som händer imorgon? ;)
Jo, jag blir faktiskt 16 år, wiho.
Ska snart gå och lägga mig för att imorgon vakna med ett grått hårstrå och en rynka i pannan kanske ;)
Cookies.

Kommentarer
Postat av: judeen

hitler ;)

2010-05-12 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0