Billionaire

Dagen avklarad. Dag ett av tre denna vecka :)
Började dagen med klassfoto ute i Hallägras finafina miljö. Usch, tror jag blundade på 2 av 4 ;)
Sedan hade vi vanliga lektioner och slutade 3. Jag åkte hem och tittade på 3 avsnitt One Tree Hill. Hur underbar serie? Tror jag väntat i 4 månader på fortsättningen på box 4 men idag fick jag låna den :)
Haha, sedan gick jag och Bea till Tempo och sedan hem och hamnade vid datorn. Får se vad jag ska göra nu, antagligen bara äta och sedan glo fler avsnitt av OTH!
--
--
I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0