Klassens bloggare?

Skolan idag var lugn som den ska vara dessa sista veckorna. Började med mattefilm sen skriva om Lalle, haha, klassens stiligaste! så sant. Sen engelska och film igen och sedan lång matrast innan kemi då vi tog blodprov! Bea stack nålen på mig ;) Var skiträdd haha ,
Sedan svenska och Lalle skrev om mig, överskriften blev Daniella Larsson Klassens bloggare. True ;) Sedan slutade vi och direkt när jag kom hem la jag mig i solstolen. Men jag blev så rastlös så gick in och packade istället.
För imorgon åker 9C till RAMSVIK :D Ska bli sjukt härligt. Tänk en hel helg med underbar klass och bara komma bort från Halmstad. Och fint väder får vi också! How awesome?
Har packat lite för mycket kläder tror jag, haha , får gå igenom allt sen igen ;) Men nice ska det bli och även Liseberg på söndag, längtar as hell!!!
Ska snart in till stan och hämta ut mina nya glasses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0