Grym kväll!

Min helg har börjat otroligt bra. Gårdagen spenderades med fina tjejer! Började kvällen med matlagning och självklart åt vi också maten ;) sjukt god tacogratäng.
Vi fixade till oss lite och sedan mötte vi upp lite fler brudar och drog på fiest :)
Efter dessa bravader blev det hem till Lollo och sova lite innan det blev att gå upp idag för att jobba i 30 graders värme.
Slutade tre och tog bussen direkt ut till Tylösand för att bada lite :)
Nyss druckit upp min iskalla cola efter en riktigt skön dusch efter en riktigt varm tur i bastubussen -.-
DETTA ÄR MIN BÄSTA VÄN! JAG ÄLSKAR HENNE JÄTTEMYCKET! HAHAHAHA
Och ikväll eclipse med denna pärla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0