tagga skola

Gick upp halv sju idag , var otroligt trött men jag somnade hyfsat tidigt igår, fanns dom som haft de sämre inatt ;)
Fixade mig och traskade iväg till bea , sedan vidare till skolan, 
hade dom vanliga skitämnena .
mulad blev man ju också , huhey .. asnice
hemma nu i alla fall och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med .. kanske kolla film ,
Är inte på så bra humör och taggar för en hemmakväll med godis i stora lass ..
Får se hur de blir :)
--
Helg nu i alla fall , gottans :)
en halvsöt bild på ngra i klassen som jag saknat skallen av mig efter :)
heuheu älskar er

Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥ FOTO

fin header du har :)

2010-01-09 @ 16:10:33
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0