helg

första skolveckan avklarad , har varit helt okej. inte så mycket läxro just för att det är första veckan , men nästa vecka får jag nog räkna med mer ..
igår var jag på bio och idag har jag träffat lilla bea :) va i stan en sväng och sen bara hos henne .
nu sitter jag och spelar poker på facebook. asnice . har vunnit upp mig lite så spelar satan just nu
--
nästa veccka kommer förhoppningsvis bli rolig , pengar rullar in och ett träningskort på TK ska köpas + hårfärgning . bea och jag ska komma i form till beachen ! ;) börjar bli dags att tänka på de NU
snön smälter nu tjiho , inge mer mulande :d

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå:)

haft en bra dag ? :)

söt design:)

2010-01-17 @ 17:22:34
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

så söt du är,

jättefin header! :)

2010-01-19 @ 12:39:37
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0