friday night ..

Veckan har gått undan kan man säga .. Mycket plugg har de varit och jag borde egentligen titta lite på mitt so arbete , men hey , de är fredag så nejtack !
Annars har det inte hänt så mycket denna veckan . Idag har i alla fall vart mycket bra. Började i skolan men slutade efter idrotten, kl. 1 .. då blev de TK med bea och vi sprang och cyklade och rodde och försökte oss på gymmet. gick finfint men jobbigt var de ! 
Hem och ta en liten dusch och sedan kolla oth. sedan blev det max mat eftersom bara pappsen är hemma idag , trodde jag och bea skulle träffas nu ikv men hon verkar vara helt inne i Andra Avenyn så jag ska nog inte göra ngt speciellt denna kväll , men imorgon blir de helkväll med bracieee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0