11/1-10

började med att gå upp imorse och ringa bea , jag har tydligen blivit hennes levande alarm ...
till skolan kom vi i alla fall och busade runt :)
kan lägga till också att vi hatar snö ..
hem till bea efter skolan och äta tacogratäng och jag mumsade i mig hennes bajskladdkaka .. ont i magen!
hem vid 7 och äta med familjen och nu ska jag ha en tvkväll för mig själv , det blir familjen annorlunda, spårlöst och paradise hotel :) egna tv man måste använda nu !
--
den 20nde blir det att färga håret och köpa träningskort , nice nice !!
imorgon blir det först skola och sen träning . måste lägga på ett kol med skolarbeten nu ...
--
det är kul med snö !! huehey
--
hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Nice blogg ;> checka gärna in min också.

Take care / Niccyyy! ;)

2010-01-11 @ 23:37:20
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0