sportlov !

Ny vecka igen och ja , jag suger på att blogga ;)
men den sista veckan i skolan var som vanligt! vi längtade ihjäl oss efter helg :)
gjorde muntligt nationella i svenska , fick tillbaka matteprov och gjorde kemi-läxprov ! det gick väl som det gick alltihop ! 
Helgen började med hajk ! Gick låååångt (utan att whina) med bea lalle max simon och fredrik :) asnice ! Vad gjorde vi ? hm , vandrade typ ut t tylösand , sen hem till fidde och spela kort ! heheh :)
på lördagen var jag på någon skitkurs och på söndagen träning i arena ! :) har kommit skitmycket snö och kallt är det också , har dragit på mig en underbar förkylning ! dock sitter den inte helt rätt då jag åker till österrike nästa vecka !
men men , har sjukt mycket läxor så vet egentligen inte om jag ska sitta vid datan ! haha , men vi hörs la :)
snyyyyyyyyyyyggt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0