sommarkänsla !

åh jag fick sån sommarkänsla av att kolla på gamla sommarbilder från de senaste åren !

2008 , galet längesen ! men sommaren kommer jag aldrig i hela mitt liv glömma ! hela sommaren spenderades med mina dåvarande bästa vänner som jag heller aldrig kommer förtränga ! sol varje dag på tylösand och massvis med grillningar i grötvik ! lycklig var man allt , med lite mycket målafärg kanske ..
sommaren 2009 , konfa tylösand och bruuuuun brun brun !! spenderades med underbara tjejer som gjorde sommaren mycket bra ! solen stekte på oss i tylöööööööööösand!

Kommentarer
Postat av: caroline tyledal

så himla mysig den sommaren var! Hoppas de blir en lika bra sommar detta året!saknar verkligen det.. :( Fina bilder :D <3

2010-04-10 @ 00:50:26
URL: http://tyledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0