Vädret!

Härligt vårväder är vi tillägnade idag! Tackar Gud eller någon? Det ska tydligen hålla i sig hela veckan, hur underbart?
Kändes då lite tråkigt att sitta instängd i skolan .. Räknades ut att vi bara behöver stå ut med varandra i 9 veckor till. Kan ju säga att det är något som verkligen får en att hänga läpp, men samtidigt får en lite motiverad att köra på!
De sista nio veckorna kommer förhoppningsvis bli grymma! Hoppas på klassfest senare i vår också.
Efter skolan åkte jag direkt till glassbaren med Caroline och Louise. Underbart att äta första uteglassen på året. 
Efter glassen åkte jag hem till Clara och vi kollade in lite bloggar osv. Sedan åkte vi till barngympan. Bara två gånger kvar och sedan en grillning. Känns gott! 
--
Borde nu sätta mig med böcker. Både hemkunskap och musik. Känns inte helt okej faktiskt men bara nio veckor kvar och på något sätt känner jag mig lite halvt taggad (?)
--
Idag prydd med jeansskjorta och såklart mina underdunder bara converse, ute efter minst 5 stycken till!!
Glass , rekommenderar inte marshmallows men marängsviss är ett måste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0