Tempo!

Har precis satt mig tillrätta, har varit upptagen hela eftermiddagen!
I skolan började vi med spanska, gjorde lite tråkiga lekar osv. Sedan svenska och SO och sedan slutade vi så vid ungefär halv 12 var man hemma. Men då åkte jag Louise, Caroline och Amanda till Tempo för att kolla. Den nya närbutiken typ. Var skitfint och jävligt mycke folk!
Skulle köpa kontantkort men det hade dom klart inte så fick trava ner till ICA. sen hem och börja baka kärleksmums. Hade ingen kakao så åkte iväg till Tempo, haha sen hade jag ingen vispgrädde, Tempo! Jävligt skönt.
Aja , nu har jag bakat klart och ska ställa mig i duschen tror jag. Har choklad i hela håret. Haha
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0