Glapp i mobilsladd, *arg*

Hatar min mobil! Den går inte att koppla till datan eftersom det är glapp i den. Blää .. Så får alltid byta till min gamla mobil om jag vill lägga in bilder/musik. Ska fasen skaffa en ny mobil.
Dagen idag var fin, tråkigt och jobbigt i skolan bara. Hade oförberett prov i svenska och fick G tror jag. Det var i alla fall grymt svårt. Annars hade vi bild och min blev nog klar. :) Helt klart nöjd.
När jag kom hem från skolan satte jag mig direkt med frågorna till HKK provet. Sedan snackade jag lite med Clara och sedan drog vi till gympan, näst sista gången idag med de små liven. Blir alltid lika förvånad när någon av någon av dem säger snippa eller tuttar! Haha, visste man var det var när man var 6 år? ;) Nästa måndag blir det grillning!
Nu ska jag plugga vidare hela kvällen, så ni hör nog inte mer från mig. Men sedan har jag inte så mycket i skolan hela tiden så då är det nog lite bättre uppdatering får vi hoppas :)
Säg inte till mamma att jag går i converse ;)
Vårkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0