Friday, i'm in love

Fredag kväll och ska bara sitta hemma och glo något intressant på tv, älskar sådana kvällar.
Har precis ätit kvällsmat och det blev vegetariskt. Jag älskar vegetariskt och ikväll bjöds det på Auberginegratäng. Var faktiskt gott.
Imorgon blir det upp tidigt som bara den för att dela ut frallorna och tjäna lite slantar. sedan sova lite innan vi reser till Göteborg, sveriges bästa stad typ, efter Halmstad. Haha.
Där ska familjen se på Magnus Uggla revyn och sedan äta lite och antagligen en rundtur i vackra staden på kvällen. På söndag blir det förhoppningsvis mycket shopping i Nordstan.
Så kommer inte ha tillgång till dator under helgen. Men jag nås a l l t i d på mobilen.
När jag kommer hem bloggar jag och har förhoppningsvis bilder.
moi!
--
Little girl, little girl 
Why are you crying? 
Inside your restless soul 
Your heart is dying 

Little one, little one 
Your soul is purging 
Of love and razor blades 
Your blood is surging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0