Bella & Tyra show

Efter att ha suttit uppe halva natten framför webbtvn är jag på något sätt motiverad till att nu jävlar vill jag blogga ! 
Liksom nu kommer våren och jag ska shoppa och snart är det sommar då det kommer att bli sjukt galet ! Jag vill verkligen sätta igång och dokumentera mina dagar!
Att kolla på Bella & Tyra ger mycket inspiration, dock tar dom nästan endast upp Kissie, Dessie och Paow vilka jag tycker är dom man inte ska ta efter , mer Kenza och Foki säger jag ;)
--
Rivstart igen mitt i april då jag är mitt uppe i ett påsklov men ändå i hårt arbete i skolan. Jag är mitt uppe i träning och bak , samt min frallförsäljning för de extra stålarna och i det sociala livet ;)
--
För att jag nu ska börja blogga kommer det att krävas en ny header och design och massssvis med nya kläder , Haha . Så i de kommande veckorna ska jag beställa hem ett lass från H&M och sedan dra en runda i stan när pengarna ramlar in på kontot.
Nyss hemkommen från Ullared är man ju också! Massvis med nya skitsaker har tagit plats i mitt rum. Tar väl lite bilder på det någon dag kanske!
--
Imorgon ska jag först jogga med Bea och sedan baka och ta upp de sista beställningarna för frallorna i området och jag tror att det blir en lugn kväll. Hoppar nog festen jag är bjuden till ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0