underdunderbara 9c

Här kommer nu bilder från dagen :)
har varit en asbra dag, började med en otrolig kyla imorse, osminkad och ofixad cyklade jag till skolan invirad i halsduk och tjock tröja + min musik. Väl i skolan träffade jag klassen ochfick tillbaka mitt arbete om hinduism o shit, MVG , så jävla lyckans. Fixade oss på 10 minuter inför klassfotot och så var det dags ..

etti sprätti

skarpa bilder var det här ja..



fjortispaowa på mig o sjuan <3

lite ettan o bollan




gabbibooi

martin , rätt lost fast det är ju inte ngn nyhet direkt

mobilkamera

boois o tråkig fotograf


slipsklassen



mana

carro din underbara jvl <3

rätt tuffa

ja , hoppas nu bara man ser normal ut i katalogen också ,
känner att den andra bilden som knäpptes blev rätt fucked up :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0