piss

allt är pissigt och förvirrande och inte minst skolan. Hela dagen har varit jobbig och har varit nära att bryta ihop ett antal gånger. Ingen aning varför , men alla har vi våra dagar antar jag !
Hem efter skolan i ösregn. och blöta blev vi . Men väl hemma var det bara att byrta om till myskläder , kasta sig i soffan och skörda på farmville. Haha , min drog.

Mådde inge vidare . Mamma kom hem och vi lagade mat. Och kanske var det mat som saknades. Hon åkte iväg och jag träffade lollo o carro så åkte vi till ip och kollade match . Träffade bästa niklas och bästa felix. :) Glad igen !

Nu är jag hemma och väntar på mamma . Ska nog ta en kopp te med henne sen :)

Pappa och bror har åkt till dalarna så tjejhelg blir det :)








Kommentarer
Postat av: Pcupdate

Haha

2009-09-03 @ 21:15:33
URL: http://pcupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0