h e l g

Hej blogg , orkar inte längre uppdaterna varje dag;)
iaf , inatt har jag sovit cirka 13 timmar ! Men ändå känns det som om 13 till inte suttit fel. Gick väk upp halv tio idag och bakade kanelbullar. 
Jag hade tänkt att tvätta moppen men får se för det blåser rejält. 

Fredagen spenderades med johan i skogen på orinteringen, med konfan och sen på stan med Louise och Caroline :) 
Det blev då bio och pizza, kebab för min o louises del :)) 
Flickan som lekte med elden , kuslig men skitbra :) 

Jag saknar sönder sommaren just nu. För nu bara blåser det och regnar och det suger, rent ut sagt. 

FAst först och främst blir det vinter och jul , underbart :):)

 
fredag! (y)


k ä n n s  r ä t t  b r a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0