9ans klassfoto

Nu har det kommit. Inget större fel på mig . Men jag ska inte klaga , det är ju bara en skolkatalog i skolan och inte ngn modellbild !


Längst upp fr. v. Jonathan, Herman , Gabbe , Malm , Carro, Martin, Lisa, Filippo , Anton Lukas
Mellan fr. v. Vickan, Bea , Louise , Lövis , Etienne, Marcus, Amanda, Jag Maria 
Nedersta fr. v. Lalle , Hampus, Padde, Niklas, Ludde , Fredrik

i alla fall var denna dag mycket rolig. Dock började vi med konditionstest på morgonen . kycket glad då jag förbättrade min tid med en minut från förra året !

Så hade vi massa tråklektioner men 9c gör dagarna roliga,
Ska inte tråka ut er med text ,
herå <3


Kommentarer
Postat av: Alice

Söt du blev! <3

2009-10-31 @ 20:18:49
URL: http://alissons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0