sommar ? JA TACK !

Måndag och usch vad seg dag detta var ! Ont i huvudet hela skoldagen plus hängig och sur.

Och nu vill jag bara ha sommar, det hade piggat upp mig rejält. Saknar sommaren 08 så himla mycket, den var undrbar. Men självklart kommer 09 bli lika lyckat om inte bättre ! Fyfan, tylösand varje dag sedan grilla och fest på kvällarna ! Åh :)

Och sen blir det sommarkläder i mängder. Shorts, kjolar, linnen, tunikor , klänningar osv.

Men såklart har man konfirmation typ halva sommaren , :/

Funderar även på moppe, fyller ju trots allt 15 i år ! Jag har kollar blocket, arkå och lite andra sidor och tycker många verkar bra och är fina, ska bara få pappa intresserad också ! Haha !

Några tipss ! Allt är välkommet ! ;)

Plus att jag och mina vänner funderar på en tripp till Ullared under påsklovet, underbart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0