slö lördag !

Var tvungen att lämna sängen halv åtta idag eftersom golfklubben hade städdag ! Såklart måste man hjälpa till där i två ½ timmar ungefär ! Helt slut efter det ! Blev mest vila med Clara , men ändå ;) Fick massa pinnar i ansiktet och ögonen + en gran över mig ! hiho ,

Hemma vid 12 och eftermiddagen spenderades med pappa , vi handlade och gjorde supergod mat ! Det blev bland annat egen pasta, och egen chokladsås !

Nyhet är att jag laddat ner Spotify ! Känner mig inne , haha ;)

Annars blir kvällen lugn , ska vara hemma, lägga mig tidigt och vakna sent !

Tråkiga planer !

Både fredagen och en del av lördagen (idag) har jag rensat bilder på datan , spännande ! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0