måndag !

Måndag idag och min dag var skit ! Jag mådde så jävla pissigt och allt var bara dåligt ! Hela morgonen förstörd , men som tur är finns alla mina goa vänner i skolan som muntrar upp en lite i alla fall ! Tack för det <3

Men underbart skönt är det i alla fall att vi får påsklov nästa vecka !! ÅH ! Jag längtar as hell. :D

Ska bli underbart kul med gott umgänge , det blir även Ullared , åhåå <3

Idag har jag även tränat barnen på gympan . De är skitduktiga och redan på lördag ska de tävla i sin första tävling , undrar hur det går för busarna ! Haha , 

Men nu ska jag nog ta och spela guitar hero som min bror kom hem med i lördags ! haha , skitkul trots min nivå (a) 

Ha en bra vecka ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0