jävla pluggande, tar död på mig !

Skolan idag var riktigt lugn. Först till Furulundskolan och kolla lite när andra skolor framförde låtar osv. Slapp idrott, spanska, teknik, fysik. Tillbaks till slöjden och vi skrev en massa papper bara , sist bild , hann inte alls mycket, gjorde ett skåp och några tavlor på mitt rum . Menmen .

Hem och börja plugga direkt !! Fyfan va det är tråkigt , snart suttit med samma frågor i 3 timmar, men de är i alla fall klara nu och ska sätta igång med kemin ! Usch . Hemskt vad mycket läxor vi fått denna veckan !

- So-frågor
- Kemi läxprov
- Engelska brochyr om Indien
- Engelska prov
- Matte prov

ÅH JAG DÖR !

bäst jag sätter igång nu om jag inte vill plugga hela natten också ! *suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0