helgen slut , tack för allt !

Tack för helgen alla tjejer jag umgåtts med under fredag , lördag och söndag :)

Fredagen började hemma hos mig med Beatrice, det blev fix och trix med presenter och oss själva. När vi kände oss fina nog gick vi till Louise där också Caroline var, hjälpte dem lite med förberedelser innan gänget kom. Lisa, amanda, vickan , julla och etienne. Det blev mat, dans och film :) Undebar kväll !

Lördagen började 9, och 11 drog gympagruppen och jag till Falkenberg för tävling. Inte så speciellt lyckad tävling men kul har man alltid med dem, det som är viktigast.

Hemma vid 4 och då var det dusch och fix inför kvällen som gällde. Sen till stan och träffa Louise, Caroline och Beatrice där vi gick till bion och kollade på I Taket Lyser Stjärnorna. Åh ! Tårögd eller vad ? Inte ett öga torrt på bion. Underbar film.

Sedan vidare till Stantons där det blev pizza och snack och sedan köptes godis och sen hem till mig . Vi dansade, gick ute och pratade också en del :) Sedan skulle vi kolla Bolt, men alla somnade gott í stället.

Vaknade halv tio och skulle då till kyrkan på gudstjänst. Och de var väl trevligt. Efter blev det konfamöte och det sög balle .
 
Infogar bilder från helgen :)






Nu ska jag sova , skola imon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0