tråkigt !

Söndag idag och duktig som man är har jag redan varit ute och sprungit lite. Nu hade jag tänkt sitta vid datan och skriva en bokrecension till nian. Men jag orkar seriöst inte. Haha. Jag tänkte att det kan vara bra att ligga lite före så slipper man allt sen. Men de går verkligen inte bra alls. Aja , kanske ska baka kanelbullar eller något istället, det är jag i alla fall bra på. ;)

Ikväll blir nog väldigt lugn om ingen har något roligare ? Ska nog kolla film bara.  

Och imorgon är det 3 veckor kvar till skolstart! Detta sommarlovet har varit botten. Inte många soldagar och inget att göra. Blä !

Men i alla fall börjar man nian, äldst ! gottmos :)

Nu ska jag nog kolla runt och läsa bloggar.


en bild ifrån förra sommaren ! :)

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0