sol !

Onsdag idag och faktiskt bra väder. Lite molnigt men ändå sol. :)

Uppe halv 8 och ner till Brottet och simma. Duktigt . Sedan hem och duscha och äta god frukost med frallor och smoothie. :):)'

Hade faktiskt tänkt dra in till stan men just nu känner jag nog bara för att ligga ute :) Får åka bort och klippa gräset och sånt sen på mitt jobb ;) Men kanske stan i eftermiddag. får se .

I stan hade jag tänkt kolla på olika saker, Brun utan sol eftersom vi inte fått så många solchanser i sommar, jeanstights vet att det finns billiga på MQ just nu, en hoodtröja, nya rakblad till rakhyveln, och kanske hårborttagningscreme. 

Men jag skriver later folk :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0