jag räknar ner, 3 veckor !

Det blev inte Brüno. Efter att ha kollat i fem minuter stängde jag av, skitfilm. Men satte istället på 17 again. Den var väl trevlig ! ;)
Sedan lagade jag mat med pappsi och åt och sen stack han brorsan och en kompis på HBK. Jag stack iväg och köpte glass, bakade chokladbollar och satt vid tvn. Blev The Cougar, älskar verkligen såna program. Haha vissa av dom killarna är way to ugly ;) Sedan blev det Beck , fyfan va bra ! (y) lipade lite här och var.

Jag funderar på att börja dela ut reklam ? är det värt det? Cirka 600 - 800 kr i månaden för att sortera och dela ut reklam som sammanlagt tar typ 3-4 timmar? Nja får se. Är inte i behov av pengar just nu men alltid kul och vara lite extra rik right? Kanske till och med är effektivare och sälja tidningar?

nej detta var sista för dagen , ska ta och läsa det sista i Sandor Slash Ida :)

- och idag är det tre veckor till skolan ! usch


Zac efron , huvudrollen i 17 again.
O boy du e snygg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0