ett nytt försök !

Japp , precis som rubriken säger tänker jag börja med bloggen igen . Har inte bloggat här på månader men ska försöka göra något åt mitt dåliga bloggande. Anledningen till att jag inte orkade med det var den enkla anledningen att ingen läste ! ;) så läs nu min bloggeliblogg så ska jag försöka blogga ett tag :)

Sommarlovet har snart gått , känns förjävligt eftersom det har vaeit s¨nt pissigt väder. De första tre veckorna gick till konfirmering, tack alla konfirmander för en rolig tid.

Har kunnat ligga i tylösand 1 vecka typ. Känns också skit. Förra året kunde vi vara där nästan varje dag. Idag är väl vädret hyfsat men inte varmt.

Igår var det fest hos frida , ojojoj vilket slut , allt ja behöver säga ... Men hade iaf roligt med Beatrice och jillen :) Bzz

idag ska jag nog umgås med min mami eftersom hon har semester och vi har inte gjort ngt tillsammans på länge .

Hhih , ikväll vet jag inte riktigt vad som händer . Tänkte kolla på ngn film om det inte händer ngt .



Hade bra pusshaaajj :)


Kommentarer
Postat av: jill allmark

hahahhaha bzz!

2009-07-25 @ 14:19:17
URL: http://jjillallmark.blogg.se/
Postat av: beeaaa

bzzzz <3

2009-07-28 @ 16:02:42
URL: http://beatriceevaldw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0