vinterkräksjukan (y)

Min natt var värst ! Vaknade hela tiden och när somnat fick jag sova i en kvart innan jag vakna igen. Så jag gick ner för att ta något att dricka , mineralvatten. Såklart vänder sig hela magen och in på toan och spy . Svimmade typ och jag såg ingenting och öronen tjöt. Mamma kommer i fullfart men svimmar ute i hallen . Jag får panik och när jag väl fått upp henne och lagt mig i sängen så kan jag inte sova alls. Vid 6 vaknar jag igen och mår skitilla igen. Så spyr upp sånt vattnigt. Uscha !

Skulle också egentligen till tandläkarn , men så blev de inte . Idag har jag typ bara sovit och vilat .
 Missar träningen igen . (n)

Tack till alla som bryr sig om mig nu när jag inte mår bra . Hoppas att jag kan komma till skolan på tordag i alla fall , har grymt mycket att göra.

Ha det bra allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0