sommarpojkarna !

Skolan idag , som vanligt. mentorstid där vi höll på med massa meningslösa frågor om livet och shit. sen svenska då vi jobbade med ordkunskap och sedan matte innan lunch. efter lunch blev det biologi och sen so kollade vi på film. sen engelska då halva klassen klämde ner sig i en tvåsitssoffa i bibblan. självklart hamnade man underst .. Hahah ! Kul hade vi. När läraren lämnar klassrummet dök våra vänner upp , dinosaurien och co. Hihihi , älska dom . Typ alla knäcker sig. Sen slutade vi och jag drog hem. Senare blev det minigympa möte med ledarna och ska nu fortsätta på min bokrecension om Gossip Girl .

Längtar förbaskat mycket till sommaren då jag och mina sommarpojkar, beatrice louise och caroline ska världens roligaste . <3

harrrre nu :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0