SOMMAR NU ?

Skolan , och de hände massa stuffs idag , typ asmånga slagsmål. Först såg vi ett litet mellan ante och filippo sen när vi kom tillbaka till samma plats , jag o bea , hade Hagge och Filippo bråkat asmycket. Hahah , fick på film från amanda , hela filmen ligger ute på youtube också ! haha cp . Iaf skulle alla slå ner ngn jonas. jag och bea hängde med och skulle kolla men han va kyckling och vågade inte komma ut. Hahah ! Sen vände allt och helt plötsligt skulle de slå en annan kille jag känner . Så fick ryck och typ sprang in till han och skyddade han och allt . Aja , men det gick bra sen.
Bortsett från slagsmålen vare en bra dag. Gjorde mattediagnos och tror de gick bra . Sen hade vi foto men satt och jobbade med so ,

Jag är pinsamt trög !
Padde; sen är de slagge !
Jag; Vem är slagge ?
Lalle; men ååååh , slang för slå ner
Padde; allvarligt viiste du inte de ?

snart visste hela klassen att jag va så trööööög xd

ÖVERLYCKLIG HAR BESTÄLLT BIKINISAR !!!

Det blev en leopard och en typ brun/grå. + en underdel som matchar till en överdel jag köpte förra året.
Allt från H&M !




Harre bra i sommarvärmen alla stekare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0