SNÖ ! ♥

Vaknade imorse vid 6 , kändes konstigt att gå upp så tidigt efter ett sånt långt lov . Kom i alla fall upp och också iväg till skolan då jag till mina stora förtjusning märkte att stora vita tussar kom från himlem ! Åhhh , så glad man blev , det var dock snorhalt och höll på att trilla flera gånger .Kom till skolan där alla var skitsega , men inte jag , jag var på min bästa humör vilket alltid gör de flesta ännu surare ! Började med svenska och om ni trodde det skulle bli en mjukstart trodde ni fel . Hade massor att göra och läraren var inte sen med läxor . Sen blev det ut och byta skåp med Niklas , HAR NU ÖVERSKÅP !! och är överlycklig . Hhihiho , sen blev det spanska och ny lärare, igen. Karen , Hallao ?  I alla fall , sen mattte och upptäckte att jag ligger ganska mycket efter . Så jobba jobba , sen efter maten en mattetimme till . Sista blev foto och det suger som vanligt , gick istället till kiosken och köpte godis och sedan tillbaks och sitta vid en dator och snacka med girls !

Imorgon blir det bäst med mina allra finaste tjejer !  ♥


SNÖÖÖÖ !! det allra bästa med vinter ! Trots att man blir mulad, äggad osv är det underbart med snö !

alla människor som ska vara så sura hela tiden -.-



äääh , slutar skriva , ska raka benen för har idrott imon . mihhi ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0