Skolan suger !

Kom på att jag har en blogg !

Har inte skrivit sen typ måndags . Haha !

Tisdag: Skolan som vanligt och hände väl inte så mycket spännande. Först Hemkunskap då vi lagade fiskpinnar och potatis som alltihop blev misslyckat för mig, amanda och beatrice. Efter det hade klassen engelska då vi bara läste typ . Sen so , och sist matte. Matte är nog det som är jobbigast . Ligger jättemycket efter och ska göra Diagnos på torsdag så måste plugga för har inte jobbat med allt som kommer då. Aja ..

Sen blev det bara att kolla på träningen för har skadat knäet, vilket jag aldrig gör om. Varken att kolla eller skada knät ! Fy så tråkigt


Onsdag: Skolan och först gympa då det var racketsport. Mest rundbadminton. Sen spanska och de sög , sen teknik och fick tillbaka uppsats om uppfinning , Fick VG på min uppsats om skiftnykeln. Sen fysik som bara gled förbi och sen slöjd då vi fortsatte på våra sticken. Sist bild och skulle göra ngt med former osv.

Hemma nu och ska plugga på biologin vi har tills imorgon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0