Loveit !

Nu ska jag nog dra mig till sängen ! Mysigt det i alla fall . Inget planerat för imorgon än . Aja ..

Ganska sålig uppdatering idag , men ni ska få lite plus och minus !



Ett stort megaplus för 2009. Detta är året då jag ska blogga som ett fån, fokusera på skolan, ha en bra sommar ,ha kul med vänner och ha ett underbart år ! Känns lite tråkigt att lämna 2008 bakom sig som var ett väldigt lyckat år men vem vet, 2009 kan bli bättre !



Ja , vad ska man sätta ett minus på i dessa glada tider ?
Jo nu vet jag ! Att mitt minne suger ! Hade jättemycket ideér till minusar , men dom är som bortblåsta nu ! Fun ! Och jag glömmer allt . MINUUUS !!

Men vi hörs imorgon ,

Sov sött kisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0