louisecarlsson ♥

Åh precis hemkommen från stan .

Såklart missade Louise två bussar så fick vänta på mitt enda sällskap i en halvtimme . Haha , hände såklart en massa spännande redan då . Blev attackerad av en massa äckliga duvor på torget där jag satt helt ensam . Usch . Aja sen kom i alla fall Louise så gick vi och bytte ett par byxor till henne och sedan köpte jag en tröja på H&M som var mitt enda inköp idag . Så strosade vi runt och träffade en massa folk . Hahah , lilla krönlein skulle få en kram men både jag och clara hoppade på honom samtiditgt .. Hihiho , :) sen blev det fika på Espresso House , varm choklad och mys :) Sen träffade vi en massa andra igen och i slutet hade vi sällskap lite med Alex . Sedan hem och ska snart duscha , fyfan vad jag behöver det just nu !


För att Dannys nya skiva är den bästa ! Alla låtarna är grymt bra ! Hihihio kan inte sluta lyssna på honom . I denna skivan är det mest disco men också en lite mer hiphopig låt tillsammans med Lazee . Gryymt bra ! Ladda ner, köp vadsomhelst men något man måste ha !!


Att den fördömda skolan börjar imorgon . Längtar inte till det kan man säg .. !!



Kommentarer
Postat av: anonym

du är duktig på att blogga du!

2009-01-07 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0