Helg !

Fredag och allt känns okej ! Inte alls konsitgt eftersom det är just fredag. Kom hem från skolan för några timmar sedan och de va väl lugnt . Datasalen på spanska och so och läsa på svenskan sedan idrotten och badminton och pingis. Fick väldigt ont i armen dock . 

Nuuuu .. ska jag snart dra iväg till skolan igen där bussen bär av mot Hestra ! Åh så kul det ska bli ! Har packat en massa och gjort god mat. Så snart ska jag alltså iväg och kommer inte hem förrän inatt någon gång. 


HIT ! oh kolla så mycket snö .

Det har även snöat i lilla Halmstad idag . inga stora mängder , men snö som snö . 

och sist vill jag gratulera Viktoria som fyller 15 idag ! Grattis din knullmyndiga jävel :):)

Ha det bra i helgen så skriver jag om min resa imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0