elin melin !

Vaknade vid 9, tidigt, för att åka till elin. Så vid 11 kom jag dit så snacka vi typ massa bara och sen drog vi ner till HFGs klubbgrejs där elin ska ha fest tonight :) haha , så fixade vi där med massa ljusslingor osv. skrev en massa shit på en sån whiteboard. oså bara kommer deras tränare och ba ser allt ;p höhö :) aja , sen hem till elin och äta och sen sitta vid datan. massage m.m :) sen drog jag hem och hemma kollade jag top model .

SÅ KOM MAMMA HEM IGEN OCH GISSA VAD HON FIXAT , DANNY SAUCEDOS AUTOGRAF , MIN STÖRSTA IDOL VAFAN ! 

åååååååååh överlycklig ! hon hade typ träffat honom på tågstationen i Malmö ! Åh .

aja sen försökte jag få brorsan att posa lite för mig så jag kunde ta lite bilder och göra om , gick la sådär xd



shalala , :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0