HESTRA !

Hej gott folk ! Sitter hos Bea nu och försöker tvinga på henne en klänning som är ursöt. Går inte så bra ! Sen ikväll drar vi till Viktoria och har kul.

Hestra ! Åkte bussarna vid 4 och sen va vi framme 6 kanske. Sprang skitfort till skiduthyrningen och hmnade ganska långt fram i kön trots allt. (y) Fick våra saker, pjäxor, skidor, stavar osv. Men under en jävla hetta. Haha. Efter en timme var vi alla fall ute i backen och  jag och caroline lärde bea och louise att åka skidor. Bea var duktig och louise lite sämre. Haha. sen drog jag och caroline iväg och åkte lite högre upp. Tröttnade ganska fort på backarna, men lurade med Bea och Louise uppåt senare iaf ! Duktiga var vi allihopa. Sen bussresa hem , underbart kul där också.

Det bästa på dagen var ändå när jag och bea trillade. Vi skulle gå tillbaks till bussen för hemresa och få går man även upp för en mindre backe. Jag ser att det är isigt och halt men inte bea. Nej hon bara klampar på och såklart trillar hon och i farten drar hon med mig också. Så där ligger vi och skriker och garvar och alla runtom oss också. (y)

Och också när jag och caroline skulle hoppa av sittliften. VI skulle åka av den och vi fastnade med skidorna i varandras skidor. Haha ! Lyckat. Såklart skriker vi och ett gäng killar garvar åt oss. Haha !



En glad och utmattad Caroline efter bussresa och skiduthyrning men framför hestras största och härligaste backe !



Nykissade Daniella och Caroline , Glada och ska snart ge sig ut i backarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0