Fredag med brudar.

Började med skolan, det är konstigt men jag mår alltid skitbra i skolan ! I alla fall så börjades det med spanska , vilket inte gör en jätteglad men whatever . snackar bort tiden med Vickan ! Sen so då vi satt i datasalen och jobbade med resurser. Fråga inte vad det är ! Sen svenska då det blev till bibblan och låna bok som man ska läsa. Tog ngn cpbok. Så va de lunch och idrott. Chill !

Hela dagen gick alla runt och kallade lilla mig för Biffen ;o Hihihio

Sen blev det hem, byta om äta fort och sen till bussen som tog mig till stan. Bussen var packad! I stan träffade jag Louise , Beatrice och Caroline , Mina brudar , så gick vi och hyrde film och sedan kom också Lisa och Vickan så tog vi bussen till Arosfortet. Sedan kom amanda också körde vi i två lag. Det var väl helt okej och mitt lag vann ju förstås !!

Sen blev det in till stan igen och köpa godis , sen hem och äta och sen till Louise , dit kom alla andra också så kollade vi film och käkade godis, snackade om allt och hade kul.

Tack för en grymt kul kväll/natt alla brudarna ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0