torsdag !

Ganska så okej dag idag . Och trots all snön som kommit inatt ( :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ) blev jag inte mulad. Haha !

Skolan gick undan idag och vi slutade tidigt på de flesta lektionerna (y)

Sen in till stan med Clara och kika lite. Och jag hade bestämt mig att inte köpa någonting i stan innan lördag, då jag ska till Gbg med elin. Men såklart kan jag inte motstå frestelsen att köpa en tröja på rean på Gina ! :) åhåh . Kostade bara, lägg märke till bara, 79 kr. Förr kostade den 199. :) Hade lite ångest innan men det känns bra nu ;)

Nuu är jag hemma och ska snart duscha lite. Au ! Sedan blir det nog bara data eftersom jag 'råkade' glömma alla läxorna i skolan :)

Mumsigt.

Vill bara tillägga att jag ätit godis idag ! Min diet att äta gröt och inget snacks sprack. Haha ! Prutt på de. 

Ska slänga mig i duschen , hörs kanske senare :)


Kommentarer
Postat av: eliiin

yeyeye :)<3

2009-02-05 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0