torsdag

Idag är det torsdag , haha om ni inte visste de :)

Skolan och hade spanskaprov vilket jag hoppas gick bra . Hade också badminton på projekttiden , turnering. Aja , förlorade första , och enda matchen . Men vad gjorde de ?

Sedan blev det stan med Louise och checka lite. Vi fikade och gick runt och fönstershoppade. Haha , skulle köpt skor men det gick heller inget vidare.

Nu är jag hemma och ska ta en dusch. Sedan ska jag bara packa packa. Har inte packat något och drar imorgon vid 10 . Ska till Italien. Ska inte bli så värst kul, men härligt ska det i alla fall bli att komma ut i snön. Så är ledig från skolan imorgon , vilket är skönt. Men usch , ja missar en massa roliga saker, och kommer sakna lilla Halmstad så otroligt mycket!

Får sätta fart nu om jag ska få med allt.

hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0