nu ses vi inte på ett tag !

Nu är klockan snart halv elva och ska bara fixa håret efter dusch och sedan tvätta mig så blir det sängen.

Det mesta är klart för morgondagen nu och kommer inte hem förrän nästa lördag. Så ingen blogg på över en vecka, kika in igen då !

Vad ska jag skriva om ?
Nu har du makten att tycka vad jag ska skriva om ! Vad ska jag skriva om i fokus- inläggen? Vad ska få stå i rampljuset? Kommentera vad du vill se mer av och vad du vill veta om mig ! Nu när du har chansen ! :)

Ha ett underbart sportlov !


Kommentarer
Postat av: ella

tkr du borde ha mer tips, typ om skönhet och sånt och outfits ! :d det är roligt att läsa :)

2009-02-13 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0