mobil !!

Efter skolan blev det stan där jag bytte mina skor så nu har jag två 37or :) perfa !

Sitter nu och letar mobil. Har en superduper gammal z610i. gosh, lite så man skäms ! så nu är jag supersugen på ny mobil. Vill ha en bra mobil, gärna tunn och liten med bra kamera. Vill inte ha uppfällbar eller med uppskjut. Dessvärre får den inte vara för dyr. ;)

Just nu kollar jag närmre på dessa ! både undebart snygga, :)



Men en sak återstår . hur ska jag ha råd med denna skönhet ? ;o

Pengar ! Pengar är allt just nu. Vill köpa så mycket. Jag vill beställa en massa vårkläder, och färga håret, och en moppe tänkte jag också fixa , och den där väskan, osh !


Kommentarer
Postat av: aamandapoulsen

en sån har jag (: <3

2009-02-26 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0