min underbara dag ! (läs förjävliga)

Fettisdagen idag, har ännu inte ätit någon semla och planerar inte det heller.

Dagen började hos tandläkaren. Och tydligen har jag något fel i kindtänderna, de sitter snett och har för lite plats, så jag ska till tandregleringen och checka de, huh ! Sen till skolan där det blev hemkunskap och piroger, och dagen gick vidare och hade engelska och so, då vi kollade klart på filmen Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö , bra film enligt mig.

Slutade ett och vidare in till stan, klart missade jag första bussen. kul. Väl inne i stan hade jag mycket att göra, så började på stadium och kollade ut ett par skor som jag sedan köpte. Skulle också köpa några tröjor på H&M klart som fan att de inte finns. får väl tvinga mamma att beställa de på nätet. Men glad är jag i alla fall för skorna när jag åker hem, men när jag öppnar lådan härhemma ligger där 1 37a och 1 39a !!! *Raseriutbrott* Blev arg som ett bi , min vanliga otur.

Sedan blir det också träning i tre timmar ! huh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0