mamma ♥

Äntligen fredag och en fullspäckad helg faktiskt. Jag ska bl.a till Göteborg med Elin och lördag kväll blir det Club Secret med tjejs ! ♥

Skolan idag var väldigt lugn faktiskt. Och idrotten är bäst ! Pingis med Lövis, Louise och Jonte (y) gissa om man torska.

Har nyss varit och klippt mig och jo , det blev okej ! Det blev .. kort. Jag som tänkte spara och hade äntliogen fått lite längre hår. Aja, de slitna topparna är nu borta.

Nu ska jag strax dra in till stan och där träffa mami och kolla synen på Synsam.
 
OCH stort grattis till min mamma som fyller år idag. Och fick världens mysigaste frukost. Medan mamma stod i duschen fixade vi övriga frukost med ljus, blommor och mys . Hon fick även ett presentkort på Pret a porte , affären hon älskar och även en Sverigelott. Såklart hade vi plockat en med vinst, så 50 kronor till mamma ! Och ikväll ska jag bara mysa med födelsedagsbarnet :) ♥


Men innan kvällen ska vi också till kusinerna som fyllt år !

+ att mina bikinisar jag beställde för ett tag sedan kommit , det är nog dock inte alla plaggen. Leopard-bikinin får vänta till april.


Mamma ♥ daniella !


Kommentarer
Postat av: eliiin

sötsötsötsöt :)

beställde också sånna leopard byxor för ett tag sen för jag har redan en sån överdel :) men den har kommit ;)<3

2009-02-06 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0